Частка українських товарів в роздрібних торгових мережах стає все меншою. За підсумками 2012 року частка продажів вітчизняних товарів склала 58,9%, знизившись за попередній рік відразу на три процентата, пише "Комерсант-Україна".
Вітчизняні виробники скорочують свою присутність як у сегменті продовольчих товарів (з 87,2% до 86,3%), так і непродовольчих (з 47,2% до 41,9%).
Торік значно зменшилася частка продажів українських текстильних товарів (з 42,7% до 34,2%), посуду (з 30,4% до 24,6%), макаронних виробів (з 79,3% до 75,5 %), а також міцних спиртних напоїв (з 87,1% до 83,9%).
Найбільша частка вітчизняної продукції - в сегменті хлібобулочної продукції (97,6%) і м'ясопродуктів (95,1%). Однак і тут спостерігається поступове зниження. Найменша частка місцевої продукції - в сегменті взуття (2,8%), телекомунікаційного обладнання (4,7%) та комп'ютерної техніки (1,2%). Української продукції стало більше лише в сегментах консервів (на 0,9% до 73,3%), тютюнових виробів (на 1%, до 94,9%), книг, газет і журналів (на 1,5%, до 89%).
"Зростання імпорту - наслідок стабільного курсу гривні. Завдяки прив'язці національної валюти до долара на тлі ослаблення інших валют імпорт збільшує свою присутність на українському ринку", - вважає аналітик Української аграрної асоціації Мар'ян Заблоцький.
За підсумками минулого року обсяг імпорту товарів в Україну склав $84,6 млрд, майже досягши показника 2008 року ($85,56 млрд).
Комментариев нет:
Отправить комментарий